• Hoe verloopt mijn aankomst?

Eenmaal u de volledige betaling heeft uitgevoerd, krijgt u 3 dagen voor aankomst een persoonlijke mail met praktische informatie, inclusief uw persoonlijke codes die toegang tot de accommodatie verlenen.

  • Vanaf hoe laat kan ik mijn appartement binnen op de dag van aankomst?

U kan inchecken vanaf 18.00 uur. U bent vrij om aan te komen tot wanneer u wilt. Wij raden echter aan om toch in te checken vóór 22.00 uur, zodat u ons nog telefonisch kan bereiken mocht u nog bijkomende vragen hebben bij aankomst.

  • Moet ik mijn eigen lakens mee nemen?

Ja, u moet zelf bedlinnen en handdoeken meebrengen, u kan deze eventueel wel huren bij ons, dan staat uw bed opgemaakt klaar bij aankomst voor 25€ per bed. En een handdoekset is 7€ voor 1 grote 2 kleintjes en 2 washandjes.

  • Zijn huisdieren toegelaten?

Huisdieren zijn welkom als deze geen overlast of schade bezorgen, steeds vooraf aanvragen. Gelieve dit dan ook in de opmerkingen tijdens je reservatie te vermelden.

  • Hoe kan ik contact opnemen met Blankenbergevakantie ?

Blankenbergevakantie is 7 dagen op 7 telefonisch bereikbaar  +32 (0)497 73 79 30 U kunt ook altijd via info@blankenbergevakantie.be contact opnemen. Chatten kan ook op de meeste momenten, via onze facebook pagina.

  • Is er gratis parkeergelegenheid?

Wij hebben een gesloten garage gratis ter beschikking u zal een afstandsbediening en sleutel hiervoor vinden in het appartement bij aankomst.

  • Wanneer moeten we het appartement verlaten op de dag van vertrek?

De standaard check-out is 13.00u uur maar indien u kiest voor zelf te kuisen kan u tot 16.00u blijven.

  • Welke schoonmaak verwacht Blankenbergevakantie dat u doet?

Voor uw vertrek dient u de afwas te doen, de vuilbakken leeg te maken. De eindschoonmaak van het volledige vakantieverblijf wordt door ons zelf gedaan indien u voor deze optie betaald heeft.

  • Mogen we zelf de eindschoonmaak doen?

Ja u mag de schoonmaak zelf doen, maar indien wij klachten krijgen van de volgende huurder zullen we kosten moeten aanrekenen hiervoor. Emmers, dweilen en kuisproducten zijn te vinden in de bergruimte naast de keuken. Vuilbak ledigen en vuil meenemen of naar ondergrondse container brengen. Er is geen mogelijkheid om het vuil achter te laten. Er staan nu twee ondergrondse containers voor restafval en één voor PMD op de hoek van de De Smet de Naeyerlaan en de Havenstraat, vlak bij de jachthaven. Je kan er 40 liter restafval of PMD kwijt voor 50 cent. Het werkt zowel met munten als met een badge, die je in de jachtclubs en immokantoren kan aanvragen. 

  • Wat zelf mee te brengen ?
·       hoeslaken (bed 160cm), kussenslopen en  dekbedovertrek. *
·       badhanddoeken en washandjes *
·        keukenlinnen (handdoeken en schoteldoeken)
·       wc papier en vuilzak
·        all in one zakjes voor afwasmachine
    *: indien u dit niet als optie bijboekte.
  • Kan een tussentijdse schoonmaak aangevraagd worden?

Wie voor een langere periode blijft en een tussentijdse schoonmaak wenst, kan dit aanvragen via mail info@blankenbergevakantie.be en betaalt een extra supplement afhankelijk van je vakantieverblijf.

  • Hoe is mijn keuken uitgerust?

Al onze verblijven beschikken sowieso over een frigo, kookplaat en een microgolfoven. Verder zijn er natuurlijk potten, pannen, bestek, glazen, tassen, borden, een waterkoker en koffiezetapparaat. Op onze website kunt u per vakantieverblijf nagaan wat er aanwezig is.

  • Zijn er babybedjes beschikbaar? Zijn deze voorzien van lakens?

Enkel in Zeedijk 68 is er een babybedje en kinderstoel ter beschikking. Dit is volledig gratis. Voor het babybed is echter geen lakenpakket voorzien.

  • Heeft mijn appartement een douche of een bad?

Dit is steeds afhankelijk van het gekozen vakantieverblijf. Gelieve de omschrijving van je gewenste vakantieverblijf na te kijken.

  • Ik neem m’n fiets mee op vakantie. Is er een fietsenstalling aanwezig om mijn fiets op te bergen?

In Zeedijk 68 is een fietsenstalling aanwezig, maar u kan ook uw fiets in de garage plaatsen.

  • Hoe kom ik dan aan mijn sleutel?

Bij aankomst zal u over een code beschikken (toegestuurd via mail) waarmee u een kluis kunt openen in de brievenbus in de inkomhal waarin uw sleutel zal klaarliggen. U kan ook kiezen voor persoonlijke overhandiging (meerprijs 5€) dan geven we u een nummer waarop u 1u voor aankomst even moet bellen en er zal iemand klaar staan met uw sleutel & uitleg voor uw verblijf. Opgelet met sleutel op de deur te laten steken en deur dicht trekken of verlies van sleutel …

  • Waar laat ik mijn sleutel achter bij vertrek?

Bij vertrek kunt u de sleutel achterlaten in de daarvoor voorziene kluis. Die bevindt zich in de inkomhal. (brievenbus). Of indien u koos voor persoonlijke overhandiging kan u deze terug afgeven aan deze persoon bij vertrek. Niet vergeten de verwarming terug af te zetten bij vertrek, gordijnen te sluiten en koelkast laten aanstaan.

  • Beschikt mijn appartement over WIFI?

Onze appartementen beschikken momenteel allemaal over WIFI.

  • Mag er gerookt worden in de appartementen ?

Het is ten strengste verboden om te roken in onze appartementen, op het terras kan u roken, let wel op dat er geen brandende peuken naar beneden vallen. Let ook goed op wanneer u de peuken in de vuilbak gooit, maak de asbak pas leeg als er geen smeulende sigaret meer is …

  • Wat doe ik als er iets gebroken of defect is?

Vooraleer u aankomt wordt alles door ons gecontroleerd. Mocht u toch iets vinden dat gebroken en/of defect is kunt u ons bereiken op +32 (0)497 73 79 30 of +32 (0)472 72 95 03. Vermeld eventuele gebreken meteen bij aankomst, dan kunnen we er snel op inspelen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken!

  • Welke verwarming is er in de vakantieverblijven en is die in de prijs inbegrepen?

De verwarming is altijd in de prijs inbegrepen. Het type verwarmingstoestel verschilt wel in iedere residentie.

  • Ik wens feedback te geven over mijn verblijf, waar kan ik dit doen?

Indien u ons graag extra feedback wil sturen over uw verblijf, kunt u een e-mail sturen naar info@blankenbergevakantie.be.

  • Hoe maak ik een reservatie?

Zoek eerst uw gewenst appartement en selecteer daarna uw gewenste aankomst- en vertrekdag en het aantal personen. U kunt vanaf dan een specifiek vakantieverblijf dat nog beschikbaar is kiezen en boeken.

Welke gegevens heeft Blankenbergevakantie nodig om mijn reservatie te voltooien?

Blankenbergevakantie zal uw naam, adres, telefoonnummer, email, aantal personen, datum, en bestemming nodig hebben om uw reservatie te vervolledigen.

  • Kan ik mijn reservatie annuleren?

U verblijft hoeft u te betalen ten laatste 6 weken voor aankomst. Indien u de laatste maand voor uw aankomst nog zou annuleren houden we 150€ administratie/boekingskosten in mindering.

  • Ik zou graag iets extra bijboeken, kan dat nog?

Uiteraard! Indien u iets wil toevoegen aan uw reservatie kan dat eenvoudig via een mailtje naar info@blankenbergevakantie.be

  • Wat gebeurt er als ik te laat betaal?

Indien Blankenbergevakantie je betaling niet ontvangen heeft 6 weken voor aankomst, nemen we contact met u.

  • Kan ik ter plaatse betalen?

Nee, wij kunnen geen betalingen ter plaatse ontvangen.

  • Waar moet ik op letten ?
Niet met schoenen in zetels en op het tafeltje.
Kinderen laten oppassen met eten, drinken en schrijfgerief in de zetels en op het bed.
Niet de tafel gebruiken zonder er een tafelkleed op te leggen.
Eveneens geen warme kommen zonder onderlegger op de tafel of het keukentablet plaatsen.
Geen vervuild water (met zand) door het wc gieten.
Gelieve het droge zand in de vuilbak/stofzuiger te doen .
Met geen schurende producten of sponsje op de keuken, meubels, badkamerkast, lavabo of bad schuren.
Oppassen met valiezen tegen de muren.
Laat geen bederfbare dingen achter in de koelkast of elders.
Leg vis en stukken vlees minstens op een bord zodat het niet uitloopt in de koelkast.